Po nitce do kłębka
Jeżeli już mamy stronę www, z całą pewnością chcemy ją zareklamować. Może nas przejmować, jeżeli już nie pojawi się w żadnej wyszukiwarce. Znakomita witryna internetowa może pojawić się m.
in. w Google, Yahoo! lub jakiejkolwiek innej wyszukiwarce. Istnieje sporo usług, które mogą nam pomóc, ale kosztują. Serwisy społecznościowe są dobrym sposobem na promowanie witryny, ale zwykle nie mamy na to czasu.
Najlepsza darmowa wyszukiwarka
Nie jest tajemnicą, że Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką. Miliony ludzi stosuje Google, by wyszukać to, czego poszukują. Dlatego bardzo istotne jest to, ażeby strona była zindeksowana. Przesyłanie do Google jest szybkie, łatwe i bezpłatne. Zanim jednak prześlemy zgłoszenie do Google, musimy znaleźć w Google, czy witryna internetowa znajduje się już w indeksie. Przejdźmy do Google.com i wprowadźmy nazwę swojej domeny w polu wyszukiwania. Wprowadzając nazwę domeny i wpiszmy ją dokładnie tak, jak ma być zarejestrowana. O ile już została zaindeksowana, pierwszym skutkiem będzie nazwa domeny. W takiej okoliczności nie powinniśmy ponownie jej przesyłać. Jeśli natomiast nie została jeszcze zaindeksowana, prześlijmy ją za pomocą dobrego formularza. Zaindeksowanie może potrwać dosłownie do 3 tygodni. Nie przesyłajmy ponownie w tym okresie. Jeśli po tym czasie nic się nie zmieniło, spróbujmy jeszcze raz.
Najlepszy darmowy katalog
Najlepszym miejscem do promowania witryny jest Yahoo!. Chociaż nie jest tak popularny jak Google, jest odpowiednim katalogiem. Jest także łatwy, bezpłatny i szybki.
Sygnatura w mailu
U dołu e-maila dodaj podpis, który zawiera nazwę Twojej domeny. W ten sposób zwiększysz zainteresowanie swojej strony.
Katalog Yellow Pages
Yellowpages.com oferuje bezpłatny wpis, który pozostanie aktywny przez 12 miesięcy. To bardzo dobre miejsce do promowania witryny, jest szybkie, łatwe i bezpłatne.
Google Local Business
Kiedy przesyłasz swoją witrynę do Google Local Business, kwalifikuje się ona do rangowania w obszarów lokalnej firmy. Sekcja ta jest wyświetlana przed wynikami bezpłatnych wyników wyszukiwania u góry strony Google. Szukanie lokalne jest wyświetlane tuż pod sekcją linków sponsorowanych, z mapą umieszczoną po lewej stronie list. Musisz podać firmowy numer telefonu lub adres pocztowy. Pod koniec procesu składania zgłoszenia otrzymasz PIN. Powinieneś go użyć. Otrzymasz go telefonicznie albo listownie, w zależności od wybranej opcji.
Są to zdecydowanie najlepsze miejsca do promowania Twojej strony internetowej.
Więcej informacji na stronie: sklep dla pozycjonera.