Kalendarz trójdzielny w roli gadżetu reklamowego
Kalendarze stanowią bardzo wartościowy gadżet, który jest nieodzownym elementem każdego biura czy zakładu pracy. Mimo narastającej liczby dostępnych elektronicznych wersji tradycyjny papierowy kalendarz nadal jest jest coraz częściej wybierany. Warto więc dowiedzieć kilku rzeczy na jego temat.
Kalendarze – jakie wyróżnia się rodzaje?
Występuje kilka zasadniczych rodzajów kalendarzy. Są to wszystkim świetnie znane kalendarze ścienne. Zalicza się do tej grupy kalendarze plakatowe a także składane na przykład niezwykle popularne kalendarze trójdzielne. Jest to kalendarz, w którym kalendarium jest podzielone na trzy części: miesiąc poprzedni, następny a także znajdujący się pomiędzy nimi miesiąc aktualny. Taki układ jest bardzo przejrzysty. Dodatkowo, kartki z miesiącami zawierają dużo wolnej powierzchni na prowadzenie zapisków. To znacznie zwiększa użyteczność takiego kalendarza.
Oprócz kalendarzy zastosowanych na ścianę odróżnia się też kalendarze biurkowe, które mogą mieć postać stojącą albo leżącą. Innym rodzajem, który również cieszy się dużym zainteresowaniem jest kalendarz książkowy, który może występować jako kalendarz kieszonkowy lub indywidualny. Kalendarz indywidualny standardowo występuje w dwóch formatach, a mianowicie A4 i mniejszym A5. Na życzenie klienta realizowane są także kalendarze w niestandardowych formatach.
Kalendarz trójdzielny a marketing firmy
Trzeba rozpocząć od tego, że gadżety reklamowe są bardzo często stosowaną przez firmy promocją. W tej roli dobrze się sprawdzają kalendarze, które są praktyczne i funkcjonalne. A to właśnie użyteczność jest jedną z najważniejszych cech gadżetu reklamowego. Przedmiot, który nie jest używany, nie reklamuje. Warto zatem decydując się na gadżet reklamowy dla klienta, wziąć pod uwagę kalendarz trójdzielny dla firm. Taki kalendarz z logo naszej firmy może bez wątpienia ozdabiać nasze biuro, warsztat czy zakład pracy.
Kalendarze trójdzielne składają się z kilku priorytetowych elementów. Poza kalendarium jest jeszcze tak zwana główka, czyli górna część przeznaczona na nadruk reklamowy a także dolna część nazywana stopką, w której najczęściej umieszcza się dane kontaktowe. Część górna powinna być zapełniona tekstem reklamową. Na prawdę bardzo często wybieranym wyjściem są kalendarze trójdzielne z zdjęciami nawiązującymi do firmy.
Sprawdź tutaj: sprawdź kto ma w swojej ofercie kalendarz trójdzielny dla firm.